میچ کاپچک: کوبی برایانت گفته است فصل آینده آخرین سال حضورش در لیکرز است
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 12:53 | بازدید : 374 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

میچ کاپچک: کوبی برایانت گفته است فصل آینده آخرین سال حضورش در لیکرز است

میچ کاپچک، مدیرکل باشگاه لس آنجلس لیکرز گفت کوبی برایانت به او اطلاع داده که فصل آینده آخرین سال حضورش در لیکرز است.
برایانت فصل آینده آخرین سال قرارداد خود با لیکرز را سپری خواهد کرد و ۲۵ میلیون دلار دریافت می کند که بیشترین دستمزد دریافتی در میان بازیکنان لیگ است. اما حدس و گمان هایی مبنی بر بازی کردن برایانت پس از فصل آینده زده می شود و این بازیکن نیز اعلام کرده که هیچگاه این احتمال را رد نکرده است.
کاپچک روز پنجشنبه در یک برنامه رادیویی گفت که برایانت به طور ضمنی اشاره کرده است که فصل آینده آخرین فصل حضورش در لیکرز خواهد بود. کاپچک گفت: “وقتی برایانت صحبت می کرد اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که داره در مورد آخرین سال قراردادش حرف می زنه. بحث دیگه ای در مورد موضوع دیگه ای وجود نداره. من فکر نمی کنم در آینده هم وجود داشته باشه.”
کاپچک در مورد احتمال بازی کردن برایانت برای لیکرز پس از فصل آینده گفت: “از الان تا یک سال آینده اگه موضوع دیگه ای برای بحث کردن وجود داشته باشه، پس در زمان خودش در موردش بحث خواهد شد.”
برایانت که در دو فصل گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه‌ی زانو و شانه، جمعا ۴۱ بازی انجام داده است هیچگاه به صورت عمومی اعلام نکرده است که بازنشسته می شود.
برایانت روز ۲۳ می در توییتر در این مورد که هنوز درباره‌ی آینده اش پس از فصل بعد تصمیمی نگرفته است تاکید کرد. او نوشت: “نظر من در این مورد این که آیا فصل آینده آخرین فصل بازیم هست، همون چیزیه که آخرین بار به رسانه ها در این مورد گفتم.”
کاپچک تصریح کرد برایانت هنوز در مورد جذب بازیکنان آزاد برای لیکرز نقش دارد و گفت باور ندارد که مشخص نبودن برنامه آینده‌ی برایانت مانعی برای وسوسه کردن بازیکنان برای پیوستن به لیکرز به واسطه‌ی این بازیکن باشد.
کاپچک گفت: “در صورتی که بازیکنی به دلیل مشخص نبودن آینده برایانت نخواد به تیم ما بیاد، ما اون بازیکن رو نمی خوایم. هر بازیکن بزرگی به دنبال سخت کار کردن و تمرکز هست و اگه کسی نمی خواد برای بازیکنی مثل برایانت که هدفی جز سخت کار کردن و به دست آوردن قهرمانی نداره، بازی کنه پس جایی تو تیم ما نداره و باید به جای دیگه ای بره.”





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ورزشی , بسکتبال , ,
:: برچسب‌ها: میچ کاپچک , کوبی برایانت , گفته است , فصل آینده , آخرین سال , حضور , در لیکرز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب